8 Mart 2015 Pazar

SAHTEKAR BÜYÜKERŞEN VE ÇETESİ DALGA GEÇİYOR


SAHTEKAR BÜYÜKERŞEN VE ÇETESİ DALGA GEÇİYOR

Büyükerşen ve ortaklarının çok sayıda şirket kurduğunu bilmeyen kalmadı.
Bu ortaklar kimdi?

Ahmet Durmaz: Anadolu Üniversitesi’nde Profesör (pardon parafesör)
Erol Nezih Orhon: Anadolu Üniversitesi’nde Profesör (pardon parafesör)

Bu şirket çetesi hangi şirketleri kurmuşlardı?

TUNA TURİSTİK TESİSLERİ AŞ
ETAM EĞİTİM TANITIM VE MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ AŞ
EĞİTİM SAĞLIK VE BİLİMSEL ARAŞTIRMA VAKFI
BAYEL BASIM YAYIM ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ

… daha bir çok…

Çete üyeleri sadece bunlar değil. Devamı olan şirketlerde:

Fethi Heper:
Nesrullah Mermer:
… vs…

BAKINIZ NASIL DALGA GEÇİYORLAR:

Sahtekar Büyükerşen, Tuna Turistik’in yönetim kurulu başkanlığından istifa etmiş…
Büyükerşen’in yerine ETAM AŞ, Tuna Turistik’e yönetim kurulu başkanı olmuş…
Yani bir şirketin başına başka bir şirket yönetici olmuş…
İyi de…
ETAM AŞ’nin de yönetim kurlu başkanı Büyükerşen gözüküyor.
Bu nasıl bir iş yahu?

Hırsız köpek kimi kandırıyor?
Beni mi?
Eskişehirlileri mi?

Rüşvetçi sahtekar köpek…
Allah belanı versin…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder