8 Mart 2015 Pazar

RÜŞVETÇİ BÜYÜKERŞEN'İN MALVARLIĞI




RÜŞVETÇİ BÜYÜKERŞEN’İN MALVARLIĞI



Eskişehir’in saygın gazetelerinden 2 Eylül’ün yazarı Sezai Şen, Büyükerşen’in mal varlığını araştırmış fakat hiç bir bilgiye ulaşamamış…

Bulamazsın tabi… 

Olur da bir gün “Nereden buldun yasası” çıkarsa ne yapacak benim şerefsiz rüşvetçim?

Mal varlığının nereden geldiğini nasıl açıklayacak?

14 şirket, 7 vakıf ve bunlardan elde ettiği 370 milyon doları nasıl açıklayacak?

Kızlarının, damatlarının mal varlıkları da araştırmaya dahil edilirse, fabrikalar, villalar, farklı şirketler ve özellikle 7 adet yarış atını nasıl açıklayacak?

Rüşvetçi Büyükerşen’in üzerinde, hesabında bir şey yok ki?
Neyi bulacaksın?

Sen kızlarının, damatlarının mal varlıklarını araştır, Sezaiciiiim.

Yavuz Tuna, Burcu Tuna, Mustafa İşçibaşı, Yaprak İçşibaşı, Hatice Tül Kübra Uzel, Yasemin Tuna, Mesut Mermer, Şenay Mermer, Nesrullah Mermer…

Büyükerşen’in mal varlığı işte bunlar.

Saygılar…


Kenan Akkuş


https://twitter.com/esrehber



SEVGİLİ ESKİŞEHİR HALKINA,
Şahsıma gelen ihbarların doğruluğunu araştırıp bu sayfada kamuoyuna sunmaya devam ediyorum.
Bana özelden her türlü ihbarları göndermeye devam ediniz.
Bana ulaşan dostlarımı şimdiye kadar satmadım, bundan sonra da satmam. İsimleriniz kesinlikle gizli kalacak.
Sizleri seviyorum.





Vatandaş Kenan TC Kenan Akkuş

ÖNEMLİ NOT: Hırsız Tayyip ve çetesinin şikayetleri üzerine, internet hizmeti aldığım şirket, borcum olmamasına rağmen internet bağlantımı kesti. Bu yazıyı başka bir internet sağlayıcısı şirket üzerinden yazdım. İnternet hizmetini keserek iletişim özgürlüğümü engelleyen bu şirkete dava açamam. Biliyorum ki her zaman olduğu gibi dilekçelerim yine yırtılacak. AKP'lilerin 5 adet cinayetini ihbar ettiğim dilekçelerimin bizzat Eskişehir Başsavcısı tarafından yırtıldığı gibi... Bu ülkede adalet yok, yasa dışı işleri ihbar edebileceğim makam da yok... Ölmüşüz de ağlayanımız yok...

UNUTMAYIN:
CHP DOSTUM, BÜYÜKERŞEN VE BENZERİ RÜŞVETÇİLER DÜŞMANIMDIR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder