7 Haziran 2015 Pazar

BÜYÜKERŞEN, SEN NAMUSSUZ ADAMIN TEKİSİN


SEVGİLİ HIRSIZ PARAFESÖRÜM

Sana her zaman söyledim, benim kaybedecek hiçbir şeyim yok.
Oysa sen, rüşvet dağıtarak hem paranı kaybettin…
Sözümü dinlemeyerek itibarını, onurunu, şerefini kaybettin…
Yaptığın pislikleri cümle alem öğrendi…
Şimdi seni tüm Türkiye hırsız pislik olarak tanıyor.
Sadece sana saygılarından sus pus sükuttalar…

Seni defalarca uyarmadım mı?
Bana bulaşma zarar edersin demedim mi?
İnadımı, huyumu öğrenemedin mi?
Yaptıklarından pişmanlık duysaydın, belki bu kadar uğraşmazdım.
Fakat para seni iyice arsızlaştırdı, yüzsüzleştirdi…
Profesörlükten çıktın, parafesör oldun…
Ben de gereğini yaptım.
Bana kızmakta, küfretmekte, ona buna şikayet etmekte haksızsın…
Adam olsaydın, sözümü dinleseydin bunlar başına gelmezdi…

Ben kaybetmem, sevgili hırsızım…
Aldırdığın sahte deli raporu benim işime yaramaz, elbet bir gün yırtılacak…
Ilgaz mafyasının Bakırköy’den aldığı sahte deli raporunun Yargıtay tarafından bozulduğu gibi…
Senin ve aşağılık avukatının Adli Tıp’tan düzenbazlıkla aldığınız rapor da bozulacak…

Hırsız Tayyip'e ve rüşvetçi çetesine karşı savaştığım bir zamanda hataların en büyüğünü yaptın, kapı köpeğin Cemal Okan Yüksel'i Milletvekili adayı gösterdin...
Bana çok büyük zararlar vermiş bir orospu çocuğunun milletvekili olmasını asla istemem.

Sadece Gaye Usluer'i aday gösterseydin, susardım.
Hırsız Tayyip'e ve çetesine karşı mücadeleye devam ederdim.

Hırsız Tayyip'in ekmeğine yağ sürdün...
Senin yüzünden AKP'lilere ait çok sayıda belgeyi açıklamadım...

Son 20 günde beni 20 kere Facebook'ta engellettin.
Eline ne geçti?
Malafatın mı uzadı?
Yine yazdım, yine yazdım...
Facebook bile duduramadı...
Bundan sonra da durduramazsın...
Kafama koydum mu, o iş olmuştur...

Biliyorsun, ben ülkem için savaştım…
Sen para için savaştın…
Eskişehir'de rüşvet yedirmediğin savcı hakim kalmadı.
Rüşvetten kalan milyar dolarlarını kanserli götüne sok, e mi?

Bir ayağın çukurda…
Hırsızladığın milyar dolarlar öbür dünyada lazım olacak…
Rüşvet yedireceğin zebanilere benden de selam söyle…

Daha ne diyeyim sana sevgili hırsızım?
Yediğin rüşvetler şimdi götünden kan olup akıyor.
Kan sıçıyorsun, kan…
Allah belanı versin…
Allah daha beter etsin…
Göt kanseri  şerefsiz pislik…

Gaye'ni de, piç Cemal'ini de al...
Ananın amına çal...

Kenan Akkuş (esrehber)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder