16 Şubat 2015 Pazartesi

HIRSIZ BÜYÜKERŞEN HAYRANLARINA DUYURUDUR



BÜYÜKERŞEN HAYRANLARINA DUYURU

Her ne olursa olsun, başıma ne gelirse gelsin, belgelediğim doğrulardan asla şaşmayacağımı biliniz.

Ben CHP düşmanı değilim.

Büyükerşen'i ben de severdim.

Fakat katil Ilgaz mafyasıyla olan yasadışı işlerine şahit olduktan sonra Büyükerşen’den nefret eder oldum.

Ilgaz mafyasıyla bir olup Eskişehir’in tarihini yağmalıyor.

Belediyeyi soyuyor, hırsızlık yapıyor…

Onlarca lüks kaçak villaya sahte ruhsat düzenliyor.

Bu konuları kamuoyuna sununca beni dava ediyor…

“Eşek kafalı Büyükerşen” davası açıyor…

Mahkemelerden kaçıyor…

Avukatı Cemal Okan Yüksel’i de mahkemelere göndermiyor…

Hırsız köpek hem beni dava ediyor, hem mahkemelerden kaçıyor…

“Ben hırsız değilim” diyemiyor…

“Ben rüşvet yemedim” diyemiyor…

“Ben Ilgazlar’ın 70 kaçak villasına sahte ruhsat düzenlemedim” diyemiyor…

Susturulmam için her boku yiyor…

Eskişehir savcılarına, Eskişehir Hakimlerine rüşvet yağdırarak beni hapsettiriyor…

İftira attıryor…

Rüşvet yedirerek 14 sene hapis yükletiyor…

Bu yaşadıklarımdan haberiniz oldu mu?

İnternet sitelerimi kapattırarak beni susturuyor…

Rüşeveti basarak Adli Tıp’tan bana  sahte deli raporu aldırıyor…

Kimin haberi var?

Aklı sıra yediği bokları millet duymayacak…

Sonra başkalarını devreye sokuyor…

Aklı sıra beni ikna ettirecek…


Büyükerşen sevdalıları beni hem telefonla, hem internetten Facebook yoluyla arayarak konuları örtbas etmemi istiyorlar.

Onlara diyorum ki:  

Büyükerşen’in hırsızlıklarını, rüşvetlerini, tarihi eser kaçakçılığını örtbas etmem mümkün değil.

Çünkü kaybeden benim şehrim, Eskişehir'im...

Buna asla müsaade etmeyeceğim.

10 senedir tek başıma Büyükerşen ve çetesinin karşısına dikilip mücadele ettiğim gibi...

Bundan sonra da aynı savaşı vereceğim…

Benim kaybedecek hiç bir şeyim yok…

Ölümse ölüm…

Onlar benim anamı sikemedi…

Fakat ben onun mezardaki anasını bile sikerim…

Bunu iyi biliyor…

Benim tepemi attırmasın orospu çocuğu…

Eğer Büyükerşen isimli orospu çocuğunun kirli işlerini örtbas etseydim, şimdi bu ülkenin en zenginlerinden biri olurdum.

Susmam karşılığında önüme koyulan paraları kim biliyor?

Hiç kimse...

Sorun bakalım bana iftiralar atarak cezaevlerine gezdiren orospu çocuğu savcılara...  

Benim bir banka hesabım var mı?

Benim altımda arabam var mı?

Evim var mı?

Arsam, bahçem?

Hiç bir zaman paranın esiri olmadım.

Aileme ve çocuklarıma bakmayı de bildim.

Arslan gibi 4 evlat yetiştirdim...

Pisliklere bulaşmadan...

Yaptığım savaş  Eskişehir için...

Eskişehirlilerin bana küfretmelerine alıştım zaten...

Onlar, Büyükerşen isimindeki orospu çocuğunu kendilerine ilah edinmiş zavallılar…

Büyükerşen’in Eskişehir’e verdiği zarardan haberleri yok…

Hırsızlıklardan haberleri yok…

Yediği rüşvetlerden haberleri yok…

Yedirdiği rüşvetlerden haberleri yok…

Umurumda değil.

Benim derdim kandırılmış seçmenle değil.

Benim derdim hırsız Tayyip’le ve Eskişehir'in anasını belleyen Büyükerşen itiyle...

Böyle biline…

Büyükerşen hayranlarına ve Kamuoyuna saygıyla duyururum…

Kenan Akkuş (esrehber)






ESKİŞEHİR HALKINA DUYURUDUR:

Sakarya gazetesi hırsız Büyükerşen'in işbirlikçisidir...
Beni ve mücadelemi en iyi bilen Sakarya gazetesi, Büyükerşen'in avukatı Cemal Okan Yüksel'le bir olup bana iftira atıyorlar ve bunu birinci sayfada yayınlıyorlar.
Anasını siktiğim orospu çocukları.
Yazı işleri Müdürü Hakkı Sağlam ve Büyükerşen'in avukatı cemal Okan Yüksel...
İkisi de orospu çocuğudur…

Başsayfada benim fotoğrafım ve altında kocaman başlık:

"Ilgazlar'ı soyan hırsız Kenan, Eskişehir Başsavcısını tehdit etti..."

Anasını siktiğim Hakkı'sı...
Her şeyi biliyor, Büyükerşen'i ve Ilgazlar'ı korumak adına bana iftira atıyordu...

Bu mu yerel basın?
Götüne koyduğum İbneleri...
Gazeteye giderek Hakkı Sağlam'a ağzıma geleni söyledim.
Kanını siktiğim piçi...

Üstün Ünügür'e mektup yazdım:
Sizin basın ahlakınız ve haber namusunuz bu mu?
Şerefsiz köpekler?
Yiyin Büyükerşen'in bokunu...
Afiyet olsun...

Bunun hesabını soracağım günler, gırtlağınıza basacağım günler gelecek... Orospu çocukları...


Kenan Akkuş (esrehber)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder